Garantie en Retourneren

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Vanallesteam.nl streven we ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen met het product dat ze bij onze leveranciers hebben gekocht. Als je problemen ondervindt met de verzending of het product, en je bent gefrustreerd, neem dan contact met ons op en ons team zal jou direct helpen.

Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:
Klik hier voor onze retourformulier.
1. WAT IS DE RETOURTERMIJN?
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen nadat je deze van onze leverancier hebt ontvangen.

2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
Een volledige terugbetaling zal worden verstrekt aan de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten na het terugsturen van het pakket contact met ons opnemen en ons de traceerinformatie geven zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

 

3. WAAROM ZIJN DE SCHOONHEIDSPRODUCTEN, GEZONDHEIDSPRODUCTEN NIET RETOURNEERBAAR?
De Beauty en Health worden beschouwd als hygiënische producten. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan niet toe dat schoonheids- en gezondheidsproducten worden geretourneerd voor de veiligheid van al onze klanten. Doordat in deze tijd de coronacrisis veel ellende met zit mee kan brengen, willen wij hierin geen risico lopen. Wij zijn hierin niet de enige. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen niet toe dat artikelen worden geretourneerd. Wij hopen dat jij begrijpt dat door het coronavirus alles een stuk veiliger moet, zeker als het gaat om hygiëne.

 

4. MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen verzendkosten voor retourzendingen. Wij raden jou aan jouw retourzending met een traceer optie te versturen, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor verloren retourzendingen.


5. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
Ja

6. WAAR MOET IK MIJN BESTELLING NAAR TOE TERUG STUREN?
Nadat jij je retour hebt aangevraagd krijg je van ons een retour adres. Dit is altijd naar ons warenhuis in het buitenland! Wij hebben nog geen retour adres in Europa. Deze wordt verwacht in het jaar 2021

7. HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@vanallesteam.nl . Ons team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen jou graag verder!